Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Stiri-si-noutati-din-domeniul-energiei

Știri

Ce mai este nou în domeniu? Ce se discută? Care sunt subiectele importante?

Intreaba-expertii-nostri

Întreabă un expert

Ai o problemă sau o nelămurire? Întreabă-ne, iar experții noștri îți vor răspunde în cel mai scurt timp.

  • Acasă
  • Știri
  • Românii sunt atenți la eficiența energetică a electrocasnicelor cumpărate

Românii sunt atenți la eficiența energetică a electrocasnicelor cumpărate

Campaniile de informare despre eficiența energetică, inițiate fie de autorități fie de firme din domeniul energiei, dau roade: românii sunt tot mai atenți atunci când iau decizia de a achiziționa aparate electrocasnice. Aceasta este una dintre concluziile studiului realizat de Reveal Marketing Research, la sfârșitul lunii februarie a acestui an.

foto: Reveal Marketing Research

Astfel, 50% dintre români consideră că este important consumul de energie pe care îl are aparatul achiziționat, alegând cu prioritate acele aparate eficiente energetic. Mai mult, majoritatea consumatorilor, 77%, declară chiar că ar fi dispuși să investească în electrocasnice smart.

Motivele pentru care românii ar cumpăra dispozitive smart sunt foarte bine conturate: 62% ar face acest lucru pentru a-și reduce costurile de energie electrică iar 48% le-ar alege pentru eficiența energetică. Popularitatea aparatelor smart nu este un aspect crucial în decizia de cumpărare, doar 6% dintre respondenți considerând acesta un motiv suficient de putenic pentru a face o achiziție. Cu toate acestea, prețul ridicat îi împiedică pe români să cumpere electrocasnice smart, 78%dintre respondenți considerând acesta motivul principal. Aproape la egalitate sunt cei care consideră aparatele smart inutile (12%) sau greu de utilizat (10%).

Și totuși, românii fac și câteva concesii: sunt dispuși să plătească mai mult pentru a se bucura de o calitate mai bună doar pentru mașina de spălat (rufe) – 32%, televizor – 33% și espressorul de cafea – 25%.

Achiziția electrocasnicelor smart este un paradox pentru români, notează autorii studiului. Deși le-ar alege pentru reducerea cheltuielilor la energie, ei nu se arată dispuși să investească suma inițială pentru economisirea pe termen lung.

Sursa: www.reveal.ro

Ți-a plăcut? Împărtășește cu prietenii

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Comentarii

Comentariile sunt închise.

Adauga-un-comentariu