03.11.2025 București
Interval orar: 10.00-13.00
Organizatori: Business Magazin
Tematica evenimentului: Evenimentul celebrează companiile care nu doar că se adaptează schimbărilor – ci le generează. Într-un context economic şi social în continuă transformare, inovaţia autentică şi responsabilitatea profundă devin fundamentele pe care se construieşte noua economie. Nu mai vorbim despre „nice to have”, ci despre strategii de business esenţiale pentru rezilienţă, reputaţie şi relevanţă
Link: www.businessmagazin.ro
Evenimentul va avea loc în format fizic, în data de 3 noiembrie a.c., între orele 10.00 și 13.00.
Temele de dezbatere includ:
Transformare digitală reală: de la buzzword la rezultate
- Ce inovații dezvoltă companiile din România?
- Care au fost cele mai mari obstacole în drumul de la idee la implementare?
- Cum este definită astăzi, o companie inovatoare?
- Ce au învățat companiile care inovează în România din dezvoltarea proiectelor şi cum le-au influențat cultura organizațională?
Automatizarea proceselor şi viitorul muncii
- Inovaţia în servicii – UX, AI, personalizare
- Colaborarea între companii mari şi startup-uri
- Inovaţia internă: idei din interiorul echipelor
Sustenabilitate şi impact de mediu în strategia de business
- Programe de educaţie, sănătate şi incluziune socială
- În ce domenii se implică firmele din România prin acţiuni de responsabilitate socială?
- Care sunt provocările de care se lovesc ele în implementarea proiectelor?
- Ce înseamnă o companie responsabilă în 2025?
- Care sunt lecţiile proiectelor de CSR implementate acum de companiile din România?
- Cum comunici responsabil fără greenwashing
- Măsurarea şi raportarea impactului
- ESG şi leadershipul responsabil
Invitați:
- lideri din companiile incluse în catalogul „Cele mai inovatoare companii din România” plus speakers din tech/startup-uri/industrie
- reprezentanţi ai companiilor cu proiecte incluse din catalogul „Cât de responsabile sunt companiile din România” şi cu voci reputate din domeniu




















