Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Întreabă un expert

Ai o problemă sau o nelămurire? Întreabă-ne, iar experții noștri îți vor răspunde în cel mai scurt timp.

Centrul de Relații Clienți: ce servicii îți oferă și cum să eviți cozile?

Centrul de Relații Clienți are rolul de a oferi răspuns și lămuriri solicitărilor tale. Specialiștii de aici îți vin în ajutor atunci când ai diverse solicitări legate de furnizarea energiei electrice și a gazelor naturale și atunci când vrei să contractezi diverse servicii și produse.

Cum te poate ajuta Centrul de Relații Clienți?

Principalele servicii puse la dispoziție de către Centrul de Relații Clienți sunt:

  • îți oferă informații despre contractul de furnizare și despre modificarea contractului existent;
  • îți oferă informații despre noile reglementări care au intrat în vigoare;
  • îți oferă informații despre factură: modalități de plată, explicarea facturii;
  • îți pune la dispoziție detalii despre programul cu clienții, numere de telefon sau adrese de contact;
  • preia solicitări de natură comercială;
  • îți prezintă detalii despre cum să utilizezi energia în condiții de siguranță;
  • te învață cum să economisești energie.

Cum poți evita cozile din Centrele de Relații Clienți?

Cele mai multe solicitări le poți rezolva fără probleme prin telefon sau online direct de acasă, fără să mai fie nevoie să te deplasezi la sediul furnizorului tău.

Poți evita cu ușurință rândurile mari care se formează în Centrele de Relații Clienți dacă alegi să folosești și celelalte tipuri de comunicare cu furnizorul tău:

  1. Prin telefonie mobilă la numărul de telefon pus la dispoziție de furnizorul tău.
  2. Cu ajutorul serviciilor online disponibile.

Ce informații poți obține prin telefon despre furnizorul tău de energie?

Centrul de Relații Clienți: ce servicii îți oferă și cum să eviți cozile?

Dacă ai întrebări alege să suni la Call Center-ul furnizorului și nu te deplasa direct la sediul Centrului de Relații Clienți. Eviți astfel să mai aștepți mult timp la rând pentru o simplă clarificare. Iată ce informații poți obține și ce solicitări poți face prin telefon:

  • informații despre factura ta;
  • confirmi o plată pe care ai efectuat-o;
  • transmiți indexul autocitit;
  • poți afla detalii despre factura ta sau să transmiți indexul de autocitire și prin SMS. Trebuie doar să verifici dacă furnizorul tău are activat acest serviciu. 
  • alte solicitări legate de servicii și produse ale furnizorului tău.

Care sunt serviciile online puse la dispoziție de furnizorii de energie electrică și gaze naturale?

Centrul de Relații Clienți: ce servicii îți oferă și cum să eviți cozile?

Serviciile online puse la dispoziția ta pot fi diferite de la furnizor la furnizor. Totuși, principalele acțiuni pe care le poți face direct de pe website, sunt:

  1. Contactează furnizorul tău de energie printr-un mesaj direct pe website-ul său, prin e-mail sau pe pagina oficială de Facebook. Verifică website-ul furnizorului tău și vezi care sunt posibilități de comunicare cu clienții.
  2. Plătește facturile online. În loc să depui efort pentru a te deplasa la sediu, apoi să aștepți la rând, familiarizează-te cu serviciile online oferite de furnizorul tău. Poți vedea toate detaliile facturii tale direct pe website dacă îți creezi cont: primești factura online, o poți vizualiza, gestiona și achita fără comision.
  3. Transmite indexul pentru gaz și pentru curentul electric direct pe website.
  4. Dacă ai mai multe adrese pe care trebuie să le gestionezi, poți face și acest lucru direct de pe website.
  5. Descarcă online formularele necesare. Unele formulare sunt accesibile direct de pe website-ul furnizorului. Le poți descărca de acolo sau chiar le poți completa și trimite direct online.

Surse:

Ți-a plăcut? Împărtășește cu prietenii

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Comentarii